logo podnikani.cz

Co odděluje úspěšné firmy od neúspěšných – moderní CRM nabité funkcemi

Jiřina Kavková (Kurzy.cz) ,

Abyste mohli prodejní procesy ve Vaší firmě optimalizovat, potřebujete přesná a v dlouhodobém horizontu konzistentní data (resp. data počítaná stejnou metodikou). Zároveň potřebujete mít co možná největší množství dat ve smyslu rozpadu výkonnosti obchodu dle typu služby, obchodního týmu a konkrétního obchodníka.

To už jsou věci, které často neposkytují vlastní CRM řešení (ta, která si firmy nechávají zhotovit v době, kdy začínají budovat malý prodejní tým), přičemž řešení v podobě tabulek v Excelu či Google Sheet již dávno nestačí.

Dříve či později přijde firma, jež chce být úspěšná, do bodu, kdy je žádoucí investovat peníze do kvalitního CRM řešení (to přitom nemusí být drahé). Řešení, jež zároveň poskytne obchodníkům podporu v reálném prodeji, umožní jim používat nástroje, které jsou zvyklí při plánování schůzek používat apod.

Přesně takovým řešením je CRM Raynet, které si můžete pořídit v před-definovaném řešení, či si jej nechat vytvořit na míru (a to dokonce i v cloudu).

Mezi funkce, které podporují prodej obchodníků nejvíce, patří:

• e-mailová asistentka (služba, která e-mailovou korespondenci automaticky přiřazuje konkrétnímu obchodnímu případu, tj. Vaši obchodníci nemusí jednotlivé záznamy přepisovat či kopírovat z e-mailu do CRM)

•  inteligentní správa dokumentů (funkce, která pomáhá se snazším přechodem obchodního případu do realizace, kdy za pomocí inteligentní správy dokumentů dochází k předání kompletní dokumentace od objednávky, smlouvy až zprávy o vyřízení reklamace)

•  synchronizace kalendáře mezi CRM řešením a Google Calendar, iCalendar, iCall, MS Outlook

•  synchronizace kontaktů s Google Contacts

CRM řešení Raynet disponuje i mobilními aplikacemi pro iOS a Android, díky kterým budou mít Vaši obchodníci veškeré podklady k obchodním případům vždy po ruce.

Pokud se ptáte na cenu, ta v případě hotového řešení činí 500 Kč za uživatele měsíčně. V případě, že byste si aplikaci pře její koupí rádi „osahali“, máte možnost. Na webu společnosti Raynet si lze zaregistrovat 30 denní bezplatnou verzi se všemi funkcionalitami, viz hlavní stránka webu věnovanému CRM Raynet.


Zprávy podnikání

24.6. Case study – pravidelná výuka versus crash kurzy (intenzivní výuka)
23.6. Jednotná vize a cíle – strategické řízení pomáhá firmám růst a předčit silnou konkurenci
23.6. Nejstabilnější firma v ČR? Podle Bisnode Ostroj
22.6. Whistleblowing
22.6. Daňový balíček: platit začne od července. Slev na děti se dočkají i podnikatelé s paušálem
21.6. Koalise Lidovců a STAN chce po volbách zrušit EET pro malé podniky a spolky
21.6. Video: Pro a proti, OSVČ, zaměstnanci, daně a odvody
20.6. Letní brigády a daňové přiznání
19.6. "Podnikatelé platí nižší daně!" Je to tak doopravdy? SROVNÁNÍ
16.6. Bankovní služby na poštách bude nadále provozovat ČSOB

Více zpráv zde.


© 2000 - 2017 AliaWeb, spol. s r.o., www.aliaweb.cz, info@aliaweb.cz, Podmínky užití grafiky